Identitate vizuala pentru firma

O identitate vizuala bine realizata poate fi o comoara pentru firma. Daca este clara, unitara si consecventa, ajuta la construirea si mentinerea reputatiei. Identitatea vizuală este un instrument strategic, care, reflectă filozofia firmei, companiei, produsului și poziția lui în piață sau în legătură cu competitorii.

Pentru a realiza o identitate vizuala participa o intreaga echipa. Designer, copyrighter, marketing, manager de proiect si client. Ei sunt cei care realizeaza procesul de creare logo, brand name, grafica publicitara si design.  La Adlider găsești tot ce ai nevoie pentru o identitate vizuala remarcabila. Alege o firma web design cu rezultate!

Nume firma

Nume firma sau name branding, este de multe ori primul lucru cu care clientii tai intra in contact. Un nume firma bine făcut trebuie sa fie memorabil atat pentru publicul tinta, catre care este destinat, dar si de catre competitori. Impreuna cu creare logo, grafica publicitara, sloganul si elementele grafice de identitate vizuala, contureaza imaginea unui brand.

detalii creare nume firma

Realizare logo

Serviciile de creare logo, identitate vizuala, grafica publicitara, trebuie sa fie o investitie si nu o cheltuiala. Crearea logo-ului se realizeaza pentru o perioada lunga de timp, de cel putin 15-20 ani.

detalii realizare logo

creare-logo-profesionist

identitate-vizuala-firma

Grafica publicitara

Grafica publicitara inseamna servicii de creatie si pregatire pentru tipar. Grafica publicitara trebuie sa atinga doua scopuri: sa trimita un mesaj si sa capteze atentia consumatorilor.

Serviciile de grafica publicitara fac parte integranta din identitate vizuala si impreuna cu logo-ul, cartea de vizita, afisul sau creare site web au nevoie de o conceptie si un design unitar, pentru ca in final, sa consolideze un brand.

detalii grafica publicitara

Manual de identitate vizuala

Ce este un manual de identitate vizuala? Manual de identitate vizuala este un set de reguli si recomandari care se aplica elementelor vizuale principale pentru a oferi unitate, coerenta si dezvoltare in timp a brandului. Daca o firma nu are o identitate vizuala clara si unitara, atunci nu se va deosebi de alte firme in mintea consumatorilor.

comanda un manual de identitate vizuala

Firma ta are nevoie de identitate vizuala ?