adlider.ro Web analytics

MANUAL DE IDENTITATE VIZUALA

Ce este un manual de identitate vizuala? O identitate vizuala bine realizata poate fi o comoara pentru o afacere. Daca este clara, unitara si consecventa, ajuta la construirea si mentinerea reputatiei. Identitatea vizuală este un instrument strategic, care, reflectă filozofia firmei, companiei, produsului și poziția lui în piață sau în legătură cu competitorii.

Manual de identitate vizuala este un set de reguli si recomandari care se aplica elementelor vizuale principale pentru a oferi unitate, coerenta si dezvoltare in timp a brandului. Daca o firma nu are o identitate vizuala clara si unitara, atunci nu se va deosebi de alte firme in mintea consumatorilor.

CE CUPRINDE UN MANUAL DE IDENTITATE VIZUALA

Manual de identitate vizuala are rolul de a preîntâmpina utilizările eronate ale elementelor de identitate vizuală a unui brand pe diferite materiale tipărite sau digitale, atât în ceea ce privește dimensiunea, proporțiile și componentele grafice, cât și cromatica. Este esential sa ai un manual de identitate vizuala imediat de la momentul creare logo si completat pe parcurs ce procesul de identitate vizuala se definitiveaza.

Elementele vizuale cele mai importante care generează identitatea vizuala a unei firme:

  • esenta brandului, povestea si istoricul
  • nume firma, name branding
  • creare logo si slogan
  • paleta de culori
  • typography (fonturile)
  • reguli de folosire a elementelor vizuale pe diferite suporturi

FIRMA TA ARE NEVOIE DE IDENTITATE VIZUALA ?