Istoric

ISTORIC AGENTIE

La sfarsitul anului 2008, doi tineri, Robert si Gabriel, dintr-un orasel de munte, din nordul extrem al Romaniei, au infiintat o firma de web design: Fusioncreative. Pasionati de calculatoare, internet, grafica si desen, au deschis o mica firma din vanzarea unui telefon si a unui laptop.

Da, ca orice idee de afacere, la inceput, nu ai bani pentru investii. Detineam, totusi, calculatoare performante la vremea respectiva. Ca sa iti faci o idee, laptopul vandut pentru deschiderea firmei valora peste 1000 dolari.

Pana in 2012 am parcurs toate etapele unei firme startup, cu bune si rele, dar si multe satisfactii. Lipsea ceva. Gabriel pareseste firma, la fel si doi angajati datorita slabelor oportunitati din zona. Afacerea merge inainte, iar portofoliul de clienti se mareste. Se pierd insa, 2 mari contracte, cu un mare ratailer si o firma de transport.

2014, este anul in care Robert decide ca are nevoie de mai multa exprienta. Se muta in Dublin, pentru a face cursurile de marketing si design in cadrul College of Business, timp in care coordoneaza firma din Irlanda. Oportunitatile se maresc, viziunea se schimba, experienta acumulata aduce noi idei.

Anul 2017 a adus noi perspective, impreuna cu transformarea firmei de web design Fusioncreative in Agentia de branding Adlider. Mai multa experienta, o noua viziune, valori concise, o noua misiune, oportunitatea de a oferi servicii superior calitative.

Am pastrat o echipa responsabila si foarte motivata, capabila oricand sa raspunda calitativ la orice provocare din domeniu. Cum bine spunea cineva, este ușor să ajungi in top, mai greu este să te menții acolo. Din fiecare proiect, uneori din greseli, am invatat lucruri valoroase.

Cel mai mare impediment, in tot acest parcurs, a fost, gasirea resursei umane, intr-o zona a Romaniei in care si acum la 10 ani distanta brandingul este vazut ca o fata-morgana.

Principalul lucru invatat, de-a lungul timpului, a fost ca vectorul cel mai important al brandului este și va fi serviciul oferit. Un angajament al valorii livrate, pe termen lung.