IDENTITATE VIZUALA
pentru a construi un brand mai bun
Vă puteți pierde timpul cu alte 99 de modele… sau…
Nu ai o identitate? Iti realizam noi una!
Creare identitate vizuala
Cine suntem si ce facem
Creare identitate vizuala, identitate firma, identitate brand, identitatea vizuala a firmei, sunt căutările pe Google pentru servicii de identitate vizuala. Ai ajuns la noi pentru ca ai nevoie de o identitate noua sau rebranding.
Adlider este mai mult decât o agentie de branding. Nu promitem marea cu sarea. Folosim cuvinte puține, dar puternice. Folosim intotdeauna un design simplu, care spune multe. Avem prostul obicei de a spune lucrurilor pe nume.
La Adlider, nu cumperi doar o identitate, ci investești într-un proces creativ. Procesul nostru de proiectare dovedit, condus de echipa noastră talentată de designeri, ne-a făcut o companie premiată de logo design si cu experiență în diferite stiluri, în toate industriile, în întreaga lume. Suntem in cautarea unor clienti care sa profite de experienta si talentul nostru.
Firma ta are nevoie de identitate vizuala ?
Adlider a realizat peste 300 de identitati vizuale pentru start-up-uri si branduri celebre. Tu ce identitate ai la firma?
Ce este identitatea vizuala a unui brand?
Creare identitate vizuala
Pentru creare identitate vizuala, este nevoie de mai mult decat un nume de firma. Un brand beneficiază de o identitate, un set de „haine”, asortate. Acestea se traduc intr-un set de elemente precum logo, cromatica, fonturi, imagerie, elemente grafice distinctive.
Identitatea vizuala este reprezentarea grafica care exprima cine este un brand si ce il diferentiaza de toate celelalte. Cu alte cuvinte, descrie tot ceea ce clienții pot vedea fizic, de la cartea de vizita, foaie cu antet, broșură, catalog, website și pana la designul interior al unui birou sau al unui magazin, de exemplu.
Adesea, o identitate vizuala include si dezvoltarea unui manual de brand, care ofera instructiuni consistente cu privire la modul in care brandul ar trebui sa fie reprezentat vizual, in orice moment si in orice situatie. Pentru crearea identitatii vizuale sunt necesare mai multe servicii de branding, cu mai multe etape: cercetare, analiza, strategie de brand si design -ul.
Identitatea vizuala este o experienta pe care o vezi. Cea mai valoroasa comunicare vizuala pe care o are firma ta. Vrei sa fi unic? Adlider știe ce are de făcut ca imaginea firmei tale sa arate bine.
Peste 500 de Clienti. Au preferat calitatea, nu cantitatea.
Lucrăm cu firme mici și mari, locale, naționale, internaționale și avem experiență în majoritatea domeniilor de business.
Ce spun clientii
Deși a fost prima colaborare cu Adlider, pe un proiect destul de complex, am găsit o echipa disponibilă, profesionistă, flexibilă la cerințele noastre și atentă la identitatea organizației. Noua identitate vizuala a Club Bucovina prezinta intr-un mod, mult mai complet serviciile si produsele noastre.
Am revigorat cu cei de la Adlider un brand de turism. Acest proces de creare a identitatii vizuale a fost o experienta, ce o recomand tuturor firmelor care nu au o identitate si vor sa o defineasca. Imaginea realizata de Adlider, reflecta perfect performanta pe care o facem aici la Eostar.
Ne-am dorit un logo pentru sufletul nostru. Nu doream sa realizam un branding. Am incercat sa colaboram cu exact 7 firme inainte sa va gasim pe voi. Ati fost singurii care ne-au indeplinit dorintele, ne-ati citit gandurile si ati stiut la milimetru ce ne-am dorit. Stiu ca suntem diferiti, poate ciudati, dar voi ati dat dovada de rabdare si profesionalism. Va multumesc din suflet!
Nu cumpăra doar un Logo
Investește în Brandul tău!
Ce este un logo?
Un logo este o reprezentare grafică sau simbol vizual care identifică și reprezintă o afacere, un brand, o organizație sau chiar o persoană. Este o marcă vizuală distinctivă care ajută la identificarea rapidă și recunoașterea entității respective.
Un logo bine realizat poate ajuta la crearea unei impresii puternice, la construirea încrederii și la diferențierea față de concurență. Ele pot include diverse elemente, cum ar fi imagini, simboluri, texte și culori, care sunt alese pentru a reflecta valorile, personalitatea și obiectivele entității respective.
Logo-urile sunt utilizate pe diferite materiale de marketing și canale de comunicare, cum ar fi site-uri web, materiale tipărite, ambalaje de produse, reclame, prezențe pe rețelele sociale și multe altele. Ele sunt elemente cheie în construirea unei identități vizuale consistente și în creșterea vizibilității și recunoașterii brandului sau afacerii.