Ce este un audit de brand?
Este o evaluare a brandului tău la un moment dat. Auditul de brand este o examinare a unui brand pentru a-i determina poziţia lui actuală pe piaţă în comparaţie cu cea a competitorilor precum şi a eficienţei acestuia.
Scopul unui audit de brand
Scopul principal este acela de a descoperi punctele forte ale afaceri, resursele de care dispune, deficienţe, cele mai bune oportunităţi de pe piaţă, ameninţările din afară, profitabilitatea sa pe viitor, precum şi capacitatea sa competitivă în comparaţie cu concurenţii existenţi. Un audit de brand stabileşte elementele strategice necesare pentru a îmbunătăţi poziţia de brand şi a capacităţilor competitive ale brandului în cadrul industriei din care face parte.
Momentul unui audit al brandului
De cele mai multe ori nevoia de cunoaștere a stării actuale a percepției asupra brandului apare atunci când se intenționează o schimbare de atitudine, de abordare a strategiei de marketing și comunicare online, poate un rebranding sau adoptarea unei noi strategii de marketing și comunicare.
Un alt motiv foarte pertinent al dorinței de a cunoașterii stării actuale este și pentru a identifica punctele slabe în vederea conceperii unor strategii care să contribuie la îmbunătățirea competitivității punctelor slabe identificate.
Despre componentele unui audit de brand am discutat în alt articol pentru a înțelege cât de important este acesta şi ce muncă amplă şi complexă presupune relizarea lui.
Avantajul auditului de brand profesionist este că e realizat de o echipă de consultanți specializați, care au mai făcut asta în zeci de alte proiecte, cu rezultate valorificate în proiecte de rebranding. Au pus la punct un framework detaliat și știu cum să abordeze proiectul astfel încât rezultatele obținute să fie aplicabile business-ului tău.
Crezi că brandul tău are nevoie de un audit de brand? Dacă da, atunci poți încerca serviciul Adlider BrandTM. Sună la 0756366364 pentru mai multe detalii.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.