Brandul reprezintă o latură importantă a procesului de vânzări. A avea un brand puternic — înseamnă a diminua riscurile afacerii. Brandurile sunt considerate fiind cele mai valoroase active ale unei companii. Acestea nu pot fi copiate și odată formate duc la un succes garantat pe termen lung.
Iată câteva sfaturi pentru cei care doresc să-și creeze un brand puternic și rezistent în timp:
- Înțelege ce este brandingul și modul în care brandul va fi folosit. Va fi utilizat pentru a oferi clienților încredere, pentru a permite fixarea unui preț crescut sau pentru a declanșa impulsul de cumpărare? Încearcă să înțelegi ce beneficii oferă brandul consumatorilor și cât de multă încredere și siguranță le oferă acestora.
- Cunoaște semnificațiile brandului pentru consumatori și axează-te pe ele. Asigură-te că tonul folosit în comunicările de marketing este corespunzător cu valorile brandului și cu specificul publicului-țintă.
- Identifică modul în care brandul diferențiază produsul de competiție și decide-te asupra atributelor pe care ai vrea să le scoți în evidență.
- Fă o analiză a brandului pentru a determina cât de puternic apare acesta în fața clienților. Acest detaliu îți va arăta cum poți folosi brandul pe piețe noi.
- Asigură-te că ai investit suficient de mult în brand și află cum îl poți întări. Un management activ al brandului va contura valorile acestuia pentru consumatori și îți va aduce loialitatea necesară.
Lasă un răspuns
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.