L - V 9:00am - 5:00pm

Solicită ofertă!
Adlider – Romania – Agentie branding si web design
  • Acasa
  • Servicii
    • Branding
      • Brand name
      • Packaging design
      • Manual brand
      • Rebranding
    • Identitate vizuala
      • Creare logo
      • Grafica publicitara
      • Manual identitate
    • Web design
      • Creare site web
        • Creare site web prezentare
      • Realizare magazin online
      • Inregistrare domenii
      • Gazduire site
      • Administrare site
    • Marketing online
      • Optimizare site
      • Seo
      • Social Media
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact

SUNĂ ACUM

  • Acasa
  • Servicii
    • Branding
      • Brand name
      • Packaging design
      • Manual brand
      • Rebranding
    • Identitate vizuala
      • Creare logo
      • Grafica publicitara
      • Manual identitate
    • Web design
      • Creare site web
        • Creare site web prezentare
      • Realizare magazin online
      • Inregistrare domenii
      • Gazduire site
      • Administrare site
    • Marketing online
      • Optimizare site
      • Seo
      • Social Media
  • Portofoliu
  • Blog
  • Contact
  • Help
  • Oferta Start Up Nation
semnificatie-culori-branding
adlider2022-10-13T18:16:51+03:00

Culorile ocupa un rol deosebit de important in viata noastra si ele merita o atentie speciala. Marile companii cheltuie milioane pentru cercetarea de piata privind culorile. Psihologii ne spun ca impresia pe care o lasa culorile contribuie cu peste 60% la acceptare sau respingerea produsului sau a serviciului pe care il ofera compania noastra. Procesul de creare logo se bazează pe psihologia culorilor și percepția consumatorilor.

Cromatica este importanta in marketing. Iata in linii mari influenta pe care o au culorile in procesele decizionale ale consumatorilor:

Rosu

  • Naste puternice emotii;
  • Stimuleaza pofta de mancare;
  • Intensifica sentimentele.

Semnificatii in branding:

  • Mareste pulsul;
  • Folosit in restaurante pentru
  • intensificarea apetitului;
  • Creeaza nevoia de a cumpara
  • in campaniile de reduceri;
  • Ii stimuleaza pe cumparatorii impulsivi

Galben

  • Intensifica bucuria, caldura afectiva;
  • Provoaca tensiune si oboseala ochilor;
  • Ii face pe copiii mici sa planga;
  • Stimuleaza procesele mentale si istemul nervos;
  • Incurajeaza comunicarea.

Semnificatii in branding: 

  • Semnifica optimismul, spiritul tanar;
  • Folosita pentru a atrage atentia la marfurile din vitrine;
  • Transmite senzatia de claritate.

Albastru

  • Asociata cu apa, linistea, seninatatea;
  • Preferata mai ales de barbati;
  • Infraneaza apetitul alimentar;
  • Este cunoscuta drept o culoare rece;
  • Este perceputa ca o constanta in viata umana din cauza cerului, marii, oceanului;
  • Cea mai utilizata culoare din birouri.

Semnificatii in branding:

  • Utilizata frecvent in afacerile corporative intrucat este productiv si nu bate la ochi;
  • Creeaza senzatie de siguranta si incredere intr-o marca sau un brand.

Portocaliu

  • Reflecta excitarea simturilor, entuziasmul;
  • Transmite caldura;
  • Avertizeaza sau trage un semnal de alarma.

Semnificatii in branding:

  • Este o culoare recunoscuta drept agresiva;
  • Indeamna la actiune: cumpara, vinde, inscrie-te!;
  • Culoare caracteristica cumparatorilor impulsivi;
  • Reprezinta adeseori un brand prietenos, demn de incredere si care insufla optimism.

Verde

  • Inspira sanatate, armonie, liniste;
  • Sugereaza natura;
  • Amelioreaza depresiile;
  • Reprezinta cresterea, renasterea.

Semnificatii in branding:

  • Folosita pentru a da nastere unei stari de relaxare in magazine;
  • Simbol subconstient al fertilitatii.

Violet

  • Sugereaza regalitate, bogatie, succes, intelepciune

Semnificatii in branding:

  • Culoare folosita frecvent pentru produsele anti-imbatranire;
  • Folosita pentru a induce o senzatie de calm, liniste;
  • Sugereaza un brand creativ, imaginativ si inteligent.

Totodata, nonculorile sunt foarte expresive:

Albul – reflectare a luminii, exprima neutralitate si puritate, curatenie si siguranta. Este folosit pentru noi inceputuri si este asociata cu ideea de bunatate. In design este folosit adesea ca sursa a balansarii culorilor.

Negrul – are efect coplesitor pentru ca nu reflecta lumina. Inspira putere mentala si autoritate, da senzatia de mister. Negrul nu se sparge de nicio culoare, dar poate sparge/intrerule orice culoare.

Griul – senzatie de constanta si monotonie, stabilitate, conservatorism. Se combina foarte bine cu orice culoare si da echilibru.

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.


Related Posts

Realizare pagina de firma pe Facebook

Tu ai o pagina de firma pe Facebook? Realizarea paginii de firmă pe Facebook este in ziua de astazi la fel... read more
cat-costa-un-site-web

Cat costa un site? Ce pret are crearea site-ului web?

Cat costa un site web? Cat costa un site? Ce pret are crearea site-ului web? Sunt primele intrebari cand vrei un... read more
componente-audit-brand

Componentele unui audit de brand

Componentele unui audit de brand Am stabilit că auditul de brand este o examinare a unui brand pentru a-i determina... read more
logo-brand-branding

Logo nu este brand. Diferenta dintre logo, brand si branding

Pana aici! Un logo nu e un brand. Niciodată să nu spui că logo = brand. Vrem un logo de brand.... read more
brand-firma-branding

Ce este un brand? Ce este brandingul?

Ce este un brand? Cu o întârziere de câțiva ani, ca mai în toate domeniile, apare și în România noțiunea... read more
anunt-google-schimbare-cautari

Google anunță schimbarea criteriilor de căutare!

Google anunță schimbarea criteriilor de căutare! Cred că nu mai este o noutate, schimbările pe care Google le face cam... read more
5-sfaturi-pentru-un-brand-puternic

5 sfaturi pentru un brand puternic

Brandul reprezintă o latură importantă a procesului de vânzări. A avea un brand puternic — înseamnă a diminua riscurile afacerii.... read more
Cat-costa-un-logo

Cat costa un logo? Ce pret are un logo profesional?

Cat costa un logo? Cat costa un logo, ce pret are un logo nu sunt intrebarile corecte. Cand te intrebi cat... read more
audit-brand

Audit de brand. De ce ai nevoie de un audit de brand?

Ce este un audit de brand? Este o evaluare a brandului tău la un moment dat. Auditul de brand este o... read more
brand-memorabil

Cum poate un brand să devină memorabil

Obervăm unele firme care înfloresc sau afaceri care rămân în anonimat. Unele branduri au vechime, sunt puternice, au rezonanță. Coca-Cola,... read more

Categorii

  • Blog
    • Branding
    • Logo design
    • SEO
    • Social media
    • web design

Latest Posts

logo-brand-branding
Logo nu este brand. Diferenta dintre logo, brand si branding
noiembrie 16, 2018
cat-costa-un-site-web
Cat costa un site? Ce pret are crearea site-ului web?
octombrie 26, 2018
semnificatie-culori-branding
Culorile si semnificatiile lor in branding
octombrie 17, 2018
brand-memorabil
Cum poate un brand să devină memorabil
octombrie 17, 2018
5-sfaturi-pentru-un-brand-puternic
5 sfaturi pentru un brand puternic
octombrie 17, 2018
componente-audit-brand
Componentele unui audit de brand
octombrie 17, 2018

About Us

Nulla nunc dui, tristique in semper vel, congue sed ligula. Nam dolor ligula, faucibus id sodales in, auctor fringilla libero. Nulla nunc dui, tristique in semper vel. Nam dolor ligula, faucibus id sodales in, auctor fringilla libero.

logo-adlider-footer

Cere o oferta personalizata! Lasă-ne un mesaj și un consultant Adlider te va contacta pentru o discuție punctuală și o posibilă întâlnire. Ne gasiti in Suceava, Neamt, Bacau, Iasi.

hello@adlider.ro

Agentie web design

  • Acasa
  • Despre noi
  • Servicii
  • Blog
  • Portofoliu
  • Contact
  • Identitate vizuala

Servicii

  • Creare logo
  • Servicii de branding
  • Creare site web
  • Optimizare site
  • Servicii web design

Agentia Adlider © 2024. All Rights Reserved.